Jsou jízdní vlastnosti u 175/60/15 a 165/70/14 stejné?
Jsou jízdní vlastnosti u 175/60/15 a 165/70/14 stejné?
V TP mám uvedeny obě varianty. Nyní mám na kolech Sava 165/70/14 celoroční a jsem s nimi spokojen. Mají rozdílné jízdní vlastnosti?
satam Jízdní vlastnosti jsou hlavně závislé na určení pneu: Letní, zimní, celoroční.
Jinak obecně širší a nižší pneumatiky (175/60R15) lépe sedí, lépe drží stopu, ale také více "drncají". Ovšem jako řidič amatér (míněno ne "závodník") nemáš moc šancí rozdíl mezi těmi dvěma uvedenými rozměry poznat.
Možná tam bude rozdíl v ceně, ale to není směrodatné, hlavně si nebudu lámat hlavu které opět koupím.
Tak ten rozdíl v průměru je cca 4,5mm, což je tak rozdíl mezi novou a mírně ojetou pneumatikou, tedy bezvýznamné.....mowla Osobně bych obouval, zejména na léto, tu větší gumu - přecejen jezdím občas rychle a ta větší výrazně lépe drží (je nejen širší, ale i většího průměru...), navíc se pomaleji přehreje...
Průměr je nevýznamný... Skoro... Jen ta větší guma zaručuje lepší zpracování silnice. No, asi se za tím kolečkem jen tak flákáš..satam Tak ten rozdíl v průměru je cca 4,5mm, což je tak rozdíl mezi novou a mírně ojetou pneumatikou, tedy bezvýznamné.....
Co obvod?
BTW - rozdíl mezi 175-60/15 a 165-70/14 je 4,5 mm??? A to je rozdíl v čem??? Obvodu???
Pokud máš na mysli výšku dezénu, je 4,5 mm rozdíl v životnosti letní a zimní gumy...
Nebo neznáš limity???
Bohajeho - jestli se řízením zivis déle, než takových 5 měsíců, řídíš opravdu opatrně (nic proti tomu), ale v životě jsi nejel nad 200... Já běžné 200 jezdím, max mám něco málo pod 300...
A k tomu potřebuješ i ty gumy...
A i když jedeš obyčejným autem 70 na okresce ti mohou lepší gumy pomoct vyřešit aktuální problém...
mowla Průměr je nevýznamný... Skoro... Jen ta větší guma zaručuje lepší zpracování silnice. No, asi se za tím kolečkem jen tak flákáš..
Co obvod?
BTW - rozdíl mezi 175-60/15 a 165-70/14 je 4,5 mm??? A to je rozdíl v čem??? Obvodu???
Pokud máš na mysli výšku dezénu, je 4,5 mm rozdíl v životnosti letní a zimní gumy...
Nebo neznáš limity???
Bohajeho - jestli se řízením zivis déle, než takových 5 měsíců, řídíš opravdu opatrně (nic proti tomu), ale v životě jsi nejel nad 200... Já běžné 200 jezdím, max mám něco málo pod 300...
A k tomu potřebuješ i ty gumy...
A i když jedeš obyčejným autem 70 na okresce ti mohou lepší gumy pomoct vyřešit aktuální problém...
Mowlo, přestaň chlastat, jdi se vyspat a ráno si přečti můj příspěvek a ten blábol, co jsi k němu vyplodil. Tu svou křišťálovou kouli zahoď, lže, jako když tiskne. Mám najeto asi tak 2 miliony km, rychlost kolem 280km/h mi není cizí, ale běžně tak fakt nejezdím. A nepotřebuji k tomu "i ty gumy", ale celé na to stavěné auto, třeba Ford Mustang! Běžně tak může jezdit jen totální ignorant a jak je v Česku nyní v módě říkat, "Pirát silnic".satam Tak ten rozdíl v průměru je cca 4,5mm, což je tak rozdíl mezi novou a mírně ojetou pneumatikou, tedy bezvýznamné.....
A jestli ti nic nedojde, tak si opravdu nezasloužíš, abych ti něco dále vysvětloval.
___satam Mowlo, přestaň chlastat, jdi se vyspat a ráno si přečti můj příspěvek a ten blábol, co jsi k němu vyplodil. Tu svou křišťálovou kouli zahoď, lže, jako když tiskne. Mám najeto asi tak 2 miliony km, rychlost kolem 280km/h mi není cizí, ale běžně tak fakt nejezdím. A nepotřebuji k tomu "i ty gumy", ale celé na to stavěné auto, třeba Ford Mustang! Běžně tak může jezdit jen totální ignorant a jak je v Česku nyní v módě říkat, "Pirát silnic".
A jestli ti nic nedojde, tak si opravdu nezasloužíš, abych ti něco dále vysvětloval.
Satame, jestli krotíš zdivočeného Mustanga ve 280, máš můj obdiv - jezdíš odblokovanou verzí (ne úplně legální) pětilitru...
Nevěřím...
Ale pokud ano, máš opravdu můj obdiv - já si na tyhle rychlosti troufám jen čtyřkolkami, třeba pětilitr RS6 je fajn, odblokovaná, pochopitelně...
A pokud máš najeto cca 2 mio - jsme na tom podobně...
___
Jen slibuju, že tohle je opravdu můj poslední tobě směřovaný příspěvek - napříště si tě nebudu všímat...
-
- Podobná témata
- Příspěvků
- Zobrazení
- Poslední příspěvek