Má to cenu reklamovat zboží zakoupené v eshopu?
Má to cenu reklamovat zboží zakoupené v eshopu?
Dnes mi přivezla PPL lednici. Při zevrubném ohledání obalu jsem nezjistil žádné závady což jsem potvrdil svým podpisem. Dopravil jsem lednici na rudlíku do kuchyně, kde manželka také na obalu nic neshledala a karton sundala... a co nevidíme: na levé straně, kousek nad podlahou byla promáčklina o průměru pěti cm a hloubky cca 2 cm. Má cenu to reklamovat a jestli ano, tak u koho?
Poznámka majitele:
Jako admin encykloprdie.cz mám dobré zkušenosti s Portu.cz a proto je doporučuji.
Portu.cz a proto je doporučuji.
Poznámka majitele:
Jako admin encykloprdie.cz mám dobré zkušenosti s Portu.cz a proto je doporučuji.
Portu.cz a proto je doporučuji.
Mudr.Lant Ofoceno to mám, tak proč to nezkusit. Ona ta prohloubenina stejně není vedle linky vidět.
Jasně, ale může být narušená izolace a lednice tak bude více žrát (a topit)...
A naopak - třeba Liebherr prodává takto poškozené (plně funkční) lednice s třeba 30-40% slevou...
Tak si reklamací domluv slevu...
Aha - to´s neřek´, že zezadu... A není nakoplý agregát...Mudr.Lant Nestraš!
To je - velmi pravděpodobně, opravdu je pohledová vada..
Takže - lednici si nech a usmlouvej slevu - vada je výrazná (neva, že na ni běžně neuvidíš).
Dejte 30 (či více, začal bych na 40-50) % - anebo si pro ten krám přijedte - a jinou koupím jinde...
Zatím pracuje, ale zkusím to. Pokud něco vrátí, koupím ...mowla Aha - to´s neřek´, že zezadu... A není nakoplý agregát...
To je - velmi pravděpodobně, opravdu je pohledová vada..
Takže - lednici si nech a usmlouvej slevu - vada je výrazná (neva, že na ni běžně neuvidíš).
Dejte 30 (či více, začal bych na 40-50) % - anebo si pro ten krám přijedte - a jinou koupím jinde...
Já bych ji reklamoval. Ta deformace odpovídá pádu lednice na ten roh pod ní. Na obalu nemusí být nic znát.
Jen se zeptám: Kdo (přepravní firma nebo ty) stěhoval lednici do bytu, a hlavně jak vysoko, které patro. Protože jinak tě klidně řeknou, že nelze prokázat, že sis to při stěhování nezpůsobil sám a tím pádem se reklamace zamítá.
Jen se zeptám: Kdo (přepravní firma nebo ty) stěhoval lednici do bytu, a hlavně jak vysoko, které patro. Protože jinak tě klidně řeknou, že nelze prokázat, že sis to při stěhování nezpůsobil sám a tím pádem se reklamace zamítá.
Co? . Přijela PPL-ka asi třicet metrů od vchodu (blbec, asi neuměl couvat), ale když jsem mu odsunul trubky, které zabraňují popelářům projíždět okolo paneláku, tak tam vjel a sundali jsme to společně před vchod. Já si půjčil vedle v obchodě rudlík na bantamových kolech a společně s manželkou jsme s lednicí vyskákali do prvního patra a v pohodě jsem vjel až do kuchyně, bez toho, abychom o něco zavadili. Jak jsem již uvedl, zkusím tu reklamaci. nic za to nedám.satam Já bych ji reklamoval. Ta deformace odpovídá pádu lednice na ten roh pod ní. Na obalu nemusí být nic znát.
Jen se zeptám: Kdo (přepravní firma nebo ty) stěhoval lednici do bytu, a hlavně jak vysoko, které patro. Protože jinak tě klidně řeknou, že nelze prokázat, že sis to při stěhování nezpůsobil sám a tím pádem se reklamace zamítá.
To není štěstí,ale znalost..Mudr.Lant Ty joooo, podej si Eurodžekpot. Máš kupodivu štěstí.
Maso se skladuje ve škopku, komíně, spíži - a přinejhorším, v mrazáku...Poznámka majitele:Jako admin encykloprdie.cz mám dobré zkušenosti s Portu.cz a proto je doporučuji. Poznámka majitele:Jako admin encykloprdie.cz mám dobré zkušenosti s Portu.cz a proto je doporučuji.
-
- Podobná témata
- Příspěvků
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 1 Příspěvků
- 1020 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Čertík
30 dub 2016 13:44
-
- 5 Příspěvků
- 1090 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od satam
13 říj 2017 11:11
-
- 3 Příspěvků
- 1319 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Matěj Trdelka
17 čer 2017 12:38
-
- 3 Příspěvků
- 1019 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Ann
06 zář 2016 07:54