Ahoj. Nevím, zda mi tady někdo poradí nebo dá zpětnou vazbu, ale zkusím to...
Pokud vlastníte eshop, máte na něm zpracovanou znalostní bázi? (knowledgebase, centrum nápovědy, atd.) Jakou formou? Využíváte k tomu nějaký nástroj? Na co se v této bázi zaměřujete? Jaké s tím máte zkušenosti? Pomáhá vám to? U pár webu jsem na to narazil a docela se mi líbí touhle formou zpracované informace pro zákazníky. Rád bych získal zpětnou vazbu od někoho, kdo tohle využívá. Dík JB
Znalostní báze pro eshop
Co spravuji jeden web, tak máme obsáhlejší centrum nápovědy. Nejdříve jsme to měli klasicky na podstránce webu, ale potřebovali jsme něco propracovanějšího. Docela nás zaujal cz nástroj "getbeyond". Super je, že můžeš nápovědu propojit i skrz takové vyjížděcí panely přímo s webem. Nemusíš tak mít informace jenom v nápovědě, ale i různě na webu. Dáš tak důležité info na místo, kde může nastat nějaký problém nebo otázka. Zatím jedeme na tomhle a uvidíme časem :) Jinak mít centrum nápovědy, tak to jsou určitě plusové bodíky, odpadne ti taková ta úmorná činnost odpovídat na ty samé dotazy. Snad jsem ti pomohla Klárka
-
- Podobná témata
- Příspěvků
- Zobrazení
- Poslední příspěvek