10.1.22 jsem volal cca 5-8 minut obvodnímu lékaři na výpisu hovorů zjišťuji účtováno 1:16:20. Je možné že jsem hovor neukončil červeným tlačítkem a tak došlo k navýšení platby za tel.hovor? Nebo mám podat reklamaci.Operátor Kaktus.
Děkuji za info.
Může dojít objektivně k navýšení platby za tel.hovor?
Re: Může dojít objektivně k navýšení platby za tel.hovor?
Objektivně (???) k navýšení platby dojít nemůže. Pokud však ani jeden z účastníků po skončení hovoru "nezavěsil", počítá se doba hovoru až do chvíle, kdy jeden z nich zavěsí. Takže se nejspíš jedná hlavně o vaši zapomnětlivost, já už si dávno hlídám, abych "zavěsil" hlavně poté, pokud jsem volající já.
-
- Podobná témata
- Příspěvků
- Zobrazení
- Poslední příspěvek