Stránka 1 z 1

Jak se bránit?

Napsal 11 kvě 2017 00:56
od kolpeet@seznam.cz
Dobrý den, prosím vás o radu,jak postupovat v případě,když chci vrátit zakoupené zboží přes internet,ať už bez důvodu či z důvodu prošlého výrobku dle data spotřeby a klamání zákazníka, při koupi 2.balení výrobku chocolate Slim garantovali 3.balení zdarma,to mi však nakonec naúčtovali k ceně! Jak odstoupit od smlouvy?Problém je,že eshop,kde jsem objednávala, nemá žádné kontaktní údaje ani nic podobného.Jakoby neexistoval pro tyto případy. Přes formulář jsem na sebe vyplnila tel.číslo a někdo mi hned volal z čisla +420 381 679 150 (kam se zpětně nelze dovolat) a lámanou češtinou se dotazoval na jméno a adresu.Balíček s nepoužitelným obsahem mě stál dobírkou 3000kč.A já se nemám jak bránit a domáhat se svých práv,když nevím kdo je za toto zodpovědný,komu a kam zboží vrátit a požadovat peníze zpět.Odesílatel na balíčku uveden: A.N.K.logistik UG Ware Housing s.r.o. Stará Vajnorská 11,Bratislava (isklad).Mohu balíček vrátit odesílateli a požadovat po nich i mnou zaplacenou částku 3000kč? Prosím vás o pomoc a radu,jak tuto nepříjemnou situaci s pofidérními prodejci vyřešit. Děkuji mnohokrát.Petra Kolářová

Napsal 11 kvě 2017 05:10
od Mudr.Lant
Již v počátku ti musím říct že jsi se i ty stala obětí podvodu. Koupila jsi, sice neškodný, ale neúčinný přípravek k odstranění nadváhy. Mám za to, že se svého práva na navrácení peněz nedosáhneš.
Osobně bych nikdy neobjednával ze stránky kde nejsou pravidla, není písemný kontakt.

Napsal 11 kvě 2017 12:06
od Einstein
Pro příště než budeš nakupovat na nějakém eshopu, přečti si na daný eshop zkušenosti lidí na internetu.