Jak se bránit?
Napsal 11 kvě 2017 00:56
Dobrý den, prosím vás o radu,jak postupovat v případě,když chci vrátit zakoupené zboží přes internet,ať už bez důvodu či z důvodu prošlého výrobku dle data spotřeby a klamání zákazníka, při koupi 2.balení výrobku chocolate Slim garantovali 3.balení zdarma,to mi však nakonec naúčtovali k ceně! Jak odstoupit od smlouvy?Problém je,že eshop,kde jsem objednávala, nemá žádné kontaktní údaje ani nic podobného.Jakoby neexistoval pro tyto případy. Přes formulář jsem na sebe vyplnila tel.číslo a někdo mi hned volal z čisla +420 381 679 150 (kam se zpětně nelze dovolat) a lámanou češtinou se dotazoval na jméno a adresu.Balíček s nepoužitelným obsahem mě stál dobírkou 3000kč.A já se nemám jak bránit a domáhat se svých práv,když nevím kdo je za toto zodpovědný,komu a kam zboží vrátit a požadovat peníze zpět.Odesílatel na balíčku uveden: A.N.K.logistik UG Ware Housing s.r.o. Stará Vajnorská 11,Bratislava (isklad).Mohu balíček vrátit odesílateli a požadovat po nich i mnou zaplacenou částku 3000kč? Prosím vás o pomoc a radu,jak tuto nepříjemnou situaci s pofidérními prodejci vyřešit. Děkuji mnohokrát.Petra Kolářová
Poznámka majitele:
Jako admin encykloprdie.cz mám dobré zkušenosti s Portu.cz a proto je doporučuji.
Portu.cz
a proto je doporučuji.

Poznámka majitele:
Jako admin encykloprdie.cz mám dobré zkušenosti s Portu.cz a proto je doporučuji.

