Na co jsou nízkoprofilové pneumatiky?
Nevím, co rozumíš "běžným ježděním" - ale pro můj způsob jízdy jsou nízkoprofilové pneu dost podstatné - tak rychlé průjezdy zatáček vysoký profil neumožní (leda s 'kvílením gum') - nízká bočnice široké pneu se nedeformuje do takové míry, aby umožnila 'borcení' dezénu a tudíž ten přiléhá k povrchu celou šířkou.Jan z Rokycan1 Pro běžné ježdění je význam nízkoprofilových pneumatik zanedbatelný
-
Jan z Rokycan1
Přesně to, co uvádíš, není "běžný způsob jízdy".mowla Nevím, co rozumíš "běžným ježděním" - ale pro můj způsob jízdy jsou nízkoprofilové pneu dost podstatné - tak rychlé průjezdy zatáček vysoký profil neumožní (leda s 'kvílením gum') - nízká bočnice široké pneu se nedeformuje do takové míry, aby umožnila 'borcení' dezénu a tudíž ten přiléhá k povrchu celou šířkou.
Opět - "miláčku" - kdo určí, co je "běžný způsob jízdy"??? Zákon to nezmiňuje...Jan z Rokycan1 Přesně to, co uvádíš, není "běžný způsob jízdy".
Já si určuji můj, ty si urči svůj...
___
Já jezdím rychle - chci-li (a to i na okreskách i dálnicích) - a je to můj běžný způsob jízdy...
S radostí k němu využívám i vlastností nízkoprofilových pneu...
Tam, kde Sandero projede se šikovným řidičem 60, já, nešikovný a nemravný, prosvištím dvojnásobkem - a auto se ani nehne tam, kam nechci...
___
Ty si klidně "běžně" jezdi na MT (no - na ty nemáš) nebo nebo AT (na ty nemáš taky)... No - tak na zimácích...
Ale - hele - mně je to jedno - jezdi si, jak uznáš za vhodné a na čem.
__
BTW - to, co tebe stojí sada na léto, mne na léto stojí jedna pneu - a co?
___
Podstatné je - nikoho neohrozit a NEZABÍT...
!!!
