Přehřívá se hlava u motorky!
Přehřívá se hlava u motorky!
Předem musím upozornit že nejsem odborník přes motorky. Po výměně pístních kroužků (měnil jsem je sám) se hlava u motorky Mustang přehřívá. Ujedu kilometr a motor chcípne a z hlavy se úplně kouří. Dal jsem je tam hodně na těsno. Může to být tím? Koupil jsem ale přitom pístní kroužky přímo na Javu 50 mustang.
Podívej se na instruktážní video: https://www.youtube.com/watch?v=ugmCIq6tqiQ
Sice to je Jawa, ale postup je pomalu stejný, nebo si vyber sám: http://www.youtube.com/results?search_q ... žků+postup
Sice to je Jawa, ale postup je pomalu stejný, nebo si vyber sám: http://www.youtube.com/results?search_q ... žků+postup
Především si uvědom, že to, čemu říkáš hlava, není hlava, ale válec motoru. Rozsekané pístní kroužky jsou na 99,9% způsobené špatnou montáží a ta je výsledkem tvé neznalosti. Takže než se do toho pustíš znovu, něco si o tom nastuduj, hodně najdeš na netu a také ti může poradit někdo z pamětníků, kteří se úpravami "pionýrů", mezi něž Mustang patří, zabývali.